Koncepce marketingové komunikace pro Cannor
Přibližně v polovině roku 2019 přišla firma Cannor s požadavkem, zlepšení fungování jejího webu/e-shopu jakož i celkově pozvednutí marketingové komunikace firmy. Vzhledem k tomu, ze se jedná o firmu, která vyrábí přírodní kosmetiku, jednalo se o úkol poněkud nelehký, protože na poli beauty průmyslu je mnoho velkých hráčů a není mnoho místa pro nováčky. I přesto se podařilo vytvořit v prvé řadě sdělení, které je pro firmu charakteristické, jasné, neotřelé a navíc s podtextem otevřenosti a vstřícnosti vůči všem bez rozdílu.
První sdělení „Příroda je mocná“, které je požíváno jako podtext přímo pod logem firmy a druhé sdělení „Krása je přirozená, podpořte ji“ je využíváno především v produktové komunikaci. Tyto vynikající „klejmy“ byly doplněny jednoduchou grafikou, která zahrnuje siluety a do nich vetknuté květinové kompozice. Celek byl nesmírně vřele přijat a je využíván ve všech komunikačních kanálech.
Ve spolupráci s firmou West Media.