Logo a CI netradiční německé cestovní kanceláře
Práce na firemním stylu této cestovní kanceláře započaly se změnou vedení společnosti. Po osobním setkání bylo jasné, že se musí začít budovat od počátku, od loga a vybudovat firemní identitu celou znovu. Logo mělo vystihovat charakter kanceláře, která pro své klienty pořádá cesty, které objevují skryté taje a krásy dané oblasti, nepohybuje se po vyšlapaných dálnicích cestovního "průmyslu", ale pomáhá rozkrývat a poznávat místa z netradičních úhlů pohledu, putováním krajinou, hledáním souvislostí, propojuje místa s literaturou, kulturou místa, a to vše s lidským vřelým přístupem. Hledání nebylo jednoduché, ale nakonec bylo korunováno úspěchem – jediná předložená varianta byla schválena.
Zajímavostí byla určitá ostražitost a opatrnost v budování firemní image. Důležitým mílníkem v této věci byla účast na místním veletrhu cestovních kanceláří, kde nová grafika BmB (narozdíl od konkurence) přitáhla zákazníky a zajistila prodej významného počtu zájezdů. Tím nastal obrat v přístupu.
Budování firemní identity není o logu, které si majitel firmy sám umisťuje do všech materiálů, ale o trpělivé citlivé práci týmu grafik + zadavatel, která jako odměnu přináší skutečnou konkurenční výhodu podnikateli a zákazníkům vstřícné přehledné prostředí, kam se rádi vrací.