Tactical Solution
25. 5. 2022
Euronova Group
24. 5. 2022

West Media Communication

V roce 2020 se reklamní agentura West Media Communication rozhodla pro změnu loga. Staré logo bylo funkční, ale poněkud nezajímavé, bez přidané hodnoty. Nové logo, včetně celého nového firemního stylu, je naopak jednoduché, ale skrývá v sobě hru mezi prolínajícími se písmeny W a M. Toto napětí propůjčuje logu zajímavost neotřelost a přitažlivost pro diváka, který bude neustále hledat souvislosti a propojení dvou znaků.

Stejně tak i reklamní agentura neustále hledá nejlepší řešení pro klienta, která mnohdy vznikají prolnutím mnoha aspektů. V souvislosti s novým firemním vzhledem vznikl i nový web, který jsem nejen graficky upravil, ale také celý vytvořil ve WordPressu.

Ve spolupráci s firmou West Media, návrh s rybkou je dílem Pavla Jahna.